«Приватний підприємець» про: перезавантаження строків давності для податкових перевірок; важливе для ФОП, які тривало перебувають за
«Приватний підприємець» про: перезавантаження строків давності для податкових перевірок; важливе для ФОП, які тривало перебувають за кордоном; нарахування ПДВ за знищені обстрілами товари У «Приватному підприємцеві» за 14–20 вересня читачам повідомимо про чергові новації із законодавчої сфери, а саме про: підвищення ефективності контролю за виробництвом та обігом тютюнової сировини; посилення захисту банківських рахунків громадян від кібершахрайства; боротьбу з "кол-центрами" та фішингом; зміни до Податкового та Митного кодексів щодо оподаткування ПДВ операцій із дистанційного продажу товарів; штрафи за керування транспортними засобами з підвищеним рівнем шуму; державний контроль генетично модифікованих організмів і продукції та про ін. На замітку підприємцеві пропонуємо інформацію, зокрема, про: зростання податків та лімітів для ФОП із 2027 року; новий онлайн-сервіс для перевірки митного оформлення телефону за IMEI; перезавантаження строків давності для податкових перевірок із 1 серпня 2026 року. Окрему статтю адресуємо тим ФОП, які тривало перебувають за кордоном і цікавляться, чи може це стати підставою для втрати спрощеної системи оподаткування. До уваги читачів традиційно – низка консультацій і роз’яснень актуальних питань, зокрема: • чи нараховують ПДВ за знищені обстрілами товари, якщо сертифікат ТПП отримали пізніше; • коли ФОП-загальносистемник отримає дохід, якщо товар відправлено 31.12, а кошти надійшли 02.01; • чи включати компенсацію до доходу ФОП, якщо товар пошкоджено чи втрачено; • де зазначати код виду господарської діяльності у Звіті № 1-ВП, який подають щороку; • як повернути помилково та/або надміру сплачені кошти на рахунки, відкриті за кодом класифікації доходів бюджету «50700100». Детальніше...